keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Tuhoja

Tänää oli aiva tajuton puhuri.
Aamuyästä heräs ku taloo natisi ja nitisi.
Pohojoosenpualelta tuuloo aika harvoon, mutta seki tähä sopii.
Mulle käytihi samoon ku yhyrelle piänelle porsahalle, että olis pitäny rakentaa tiilestä.


Mun roskiskehikko antautuu. Ei se ny mikää ihime ookkaa. 
Sehän on vasta "vaihees". Lavoosta sen kyhäsin, kun rupes ottamaha päähän tua roskis.
Takaseinän virkaa hoitaa vaa kaks lautaa ja oviki puuttuu.
Eiköhä se tänäkesänä valamistu.


Iha siisti näkööse hökötyksen mä siitä sain ja sopii tänne, ku ei kaikki muutenkaa oo iha tiptop.























Sitte tämä! Kylätiä menöö tuas iha viäres, siksi oon yrittäny pitää siivos nuata ojiaki.
Oon tasootellu, kaivanu kiviä ja muutenki paikkaallu että vois ruaholleikkuukonehella päästellä.
Ny ku olin tyytyvääne tähä pätkähä, nii enne pääsiäästä tuatihi takatarhalle
rekalla tavaraa. Kaikki meni hyvi kunnes se peruutti siältä pois.

























Ei siinä ojakkaa palio haise, ku isoolla päästellähä.
Isäntä ihimetteli, ettei menny iha putkehe (joku isännä putkiki siinä).
"Joo muistin että se liittymä on tuas."
Kaikki kunnia rekkakuskiille ja niiren tairoolle mutta silti vähä risoo.




















Onneksi on jotaki mitä kattella.
Eiline hiano päivä meni tallitöis.

Tervetulua  Tillariina ja Maatuska!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää arkista aherrusta. Kiitos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...